משנה לשנה אחוזי הקנייה דרך החנויות הווירטואליות השונות עולים בצורה משמעותית. אם בעבר קהל הגולשים בארץ וברחבי העולם היה נוהג לערוך את הקניות באינטרנט דרך אתרי מסחר כמו Ebay, Alibaba או Amazon, הרי שהיום מגוון רחב של עסקים מציעים לקהל הגולשים לרכוש את המוצרים השונים דרך אתר האינטרנט.
סקר שנערך על ידי עיתון גלובס מצא כי יותר מ-80% מהישראלים קנו במהלך השנה מוצר דרך האינטרנט והיקף המכירות דרך האינטרנט נכון לשנת 2014 עמד על 8 מיליארד שקלים. האם גם את המוצרים שלכם ניתן לקנות דרך האינטרנט?
במידה והעסק שלכם מוכר מוצרים מוחשיים, הרי שחנות ווירטואלית היא הכרחית עבורכם. ישנם מגוון יתרונות לאתרים בעלי חנות ווירטואלית:
על מנת ליצור חוויית גלישה ולהפוך את האתר לכמה שיותר אפקטיבי ומוצלח, תהליך בניית חנות וירטואלית צריך להתבצע במלוא המקצועיות. השלב הראשוני הוא מחקר מוקדם, בו למעשה עורכים "סקר שוק" לגבי קהל היעד, הרגלי הקנייה וממשקי המשתמש השונים שעשויים לתרום להליך ההמרה ורכישת הגולשים באתר.
אפיון מסמכים ואפיון תהליך הרכישה חשוב מאד בתהליך בניית חנות וירטואלית. מטרתם של תהליכי האפיון השונים היא להתאים את חוויית הקניה הטובה ביותר עבור הגולשים באתר ולהפוך את האתר לכמה שיותר מוכר. בתהליכי האפיון האלו על המפתחים לקחת בחשבון שלבים שונים שעלולים להוות מחסום לקנייה דרך האתר ולפתור אותם. תהליך אפיון מקצועי עשוי ליצור בניית מודולים משלימים להגדלת יחסי ההמרה שנובעים מעיצוב קפדני ומותאם לקהל היעד, פיתוח על פי צרכי הלקוח ויכולת התממשקות לכלים ומערכות חיצוניות בתהליך הרכישה של הגולשים.
מתלבטים? אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו ולמצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור העסק שלכם.