בניית חנויות וירטואליות

בניית חנויות וירטואליות

משנה לשנה אחוזי הקנייה דרך החנויות הווירטואליות השונות עולים בצורה משמעותית. אם בעבר קהל הגולשים בארץ וברחבי העולם היה נוהג לערוך את הקניות באינטרנט דרך אתרי מסחר כמו Ebay, Alibaba או Amazon, הרי שהיום מגוון רחב של עסקים מציעים לקהל הגולשים לרכוש את המוצרים השונים דרך אתר האינטרנט. 
סקר שנערך על ידי עיתון גלובס מצא כי יותר מ-80% מהישראלים קנו במהלך השנה מוצר דרך האינטרנט והיקף המכירות דרך האינטרנט נכון לשנת 2014 עמד על 8 מיליארד שקלים. האם גם את המוצרים שלכם ניתן לקנות דרך האינטרנט?

מדוע חייבים לבנות אתר עם חנות ווירטואלית?

במידה והעסק שלכם מוכר מוצרים מוחשיים, הרי שחנות ווירטואלית היא הכרחית עבורכם. ישנם מגוון יתרונות לאתרים בעלי חנות ווירטואלית:

  • יחס עלויות: אם נחשב לרגע את העלויות הכרוכות בפתיחת חנות פיזית לעומת העלויות הכרוכות בפתיחת חנות ווירטואלית, הרי שקשה להבין את בעלי העסקים שפותחים חנויות פיזיות בעולם המודרני.
  • יחס המבקרים: בעוד שבחנויות פיזיות יש הגבלה לכמות המבקרים גם מבחינת המיקום הגאוגרפי של האוכלוסייה וגם מבחינת הגודל הפיזי של החנות, הרי שחנות ווירטואלית מאפשרת לכם לחשוף את המוצרים שלכם בפני מיליוני לקוחות ברחבי העולם ולמכור לכלל הגולשים בארץ ובחו"ל.
  • מגמת עלייה ברכישות דרך האינטרנט: כפי שהזכרנו, משנה לשנה יש עלייה חדה בכמות הישראלים שרוכשים מוצרים דרך האינטרנט ובהיקף הקנייה שלהם. הצפי הוא שבשנת 2016 היקף הקניות של הישראלים דרך האינטרנט יעמוד על 20 מיליארד ₪.
  • עלויות האחזקה של החנות: בעוד שבחנויות פיזיות עלינו לשלם שכירות, שכר לעובדים, ארנונה, חשמל והוצאות נוספות, הרי שההוצאות הכרוכות באחזקת אתר אינטרנט עם חנות ווירטואלית הן מזעריות לגמרי.
  • אפשרות התאמה של החנות על פי צרכי הלקוח: הטכנולוגיה והכלים השונים מאפשרים לנו להציג את המוצרים ולסווג אותם בפני הלקוח. בנוסף, ניתן לערוך קמפיינים של Remarketing ולמשוך את הלקוח, כאשר עלויות פרסום החנות זולות ביחס לעלויות הפרסום באמצעות שלטי חוצות וכדומה.

דגשים שיש לבצע בתהליך בנייה מקצועי של חנות וירטואלית

על מנת ליצור חוויית גלישה ולהפוך את האתר לכמה שיותר אפקטיבי ומוצלח, תהליך בניית חנות וירטואלית צריך להתבצע במלוא המקצועיות. השלב הראשוני הוא מחקר מוקדם, בו למעשה עורכים "סקר שוק" לגבי קהל היעד, הרגלי הקנייה וממשקי המשתמש השונים שעשויים לתרום להליך ההמרה ורכישת הגולשים באתר.

אפיון מסמכים ואפיון תהליך הרכישה חשוב מאד בתהליך בניית חנות וירטואלית. מטרתם של תהליכי האפיון השונים היא להתאים את חוויית הקניה הטובה ביותר עבור הגולשים באתר ולהפוך את האתר לכמה שיותר מוכר. בתהליכי האפיון האלו על המפתחים לקחת בחשבון שלבים שונים שעלולים להוות מחסום לקנייה דרך האתר ולפתור אותם. תהליך אפיון מקצועי עשוי ליצור בניית מודולים משלימים להגדלת יחסי ההמרה שנובעים מעיצוב קפדני ומותאם לקהל היעד, פיתוח על פי צרכי הלקוח ויכולת התממשקות לכלים ומערכות חיצוניות בתהליך הרכישה של הגולשים.

מתלבטים? אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו ולמצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור העסק שלכם.

בניית חנויות וירטואליות - עבודות

טלי ספורט
htc
תבור סחר
פיקולי
לינור שעונים
zohara tights
מסיק
GoMobile
טרי עד הבית
מסעות

עוד קצת על בניית חנויות וירטואליות...

אתרי מכרזים ומכירות פומביות

מהן דרישות הבנייה של אתרי מכרזים, מכירות פומביות וקופונים?

שבעה דגשים בזמן הקמת חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית היא משימה לא קלה, הנה מספר דגשים אותם מומלץ לבחון מבעוד מועד.

מהם אמצעי התשלום המומלצים והכי מאובטחים בחנויות וירטואליות?

מהם אמצעי התשלום העיקריים הקיימים כיום שאותם ניתן להטמיע בעת בניית חנויות ווירטואליות?