dooble dooble
08 דצמבר 2019

רשמים וחוויות מפרויקט מעניין עבור סטארטאפ מרתק!

סיפורו של פרויקט LISUTO

הכירו את LISUTO, סטרטאפ ישראלי יפני שהביא את הבשורה החדשה בתחום האיקומרס. מה בדיוק הם עושים? חילוץ מידע מתוך מלל ומתוך תמונות לצורך שיפור חיפוש וניווט בתור אתרי מסחר אלקטרוני.

מה זה אומר תכל'ס? חסכון של מאות על גבי שעות של הזנת תוכן לאתרי איקומרס, כי הכל פשוט נעשה אוטומטית.

עמוס ארביב, שליווה את הפרויקט מתחילתו ועד העלייה לאוויר ופבל , מנהל השיווק של ליסטו, מספרים על הפרויקט:

עמוס, מה היה האתגר בפרויקט?

"בכל פרויקט יש אתגר. אין פרויקט שאין בו אתגר. האתגר הכי גדול בפרויקט של ליסטו, היה להביא לידי ביטוי את היכולת המדהימה שלהם ולהמחיש אותה דרך האתר בצורה ויזואלית. היינו צריכים לפצח איך להביא את הסיפור של חברה מאוד מתקדמת עם טכנולוגיה משוגעת שנותנת פתרונות מאוד אטקרטיביים לתקופה שלנו באיקומרס. היה צריך למפות את התוכן מהאתר הישן ולהציג את ליסטו כחברה סטארטאפיסטית מודרנית"

האם יש פה איזה חידוש טכנולוגי כלשהו? פיצ׳ר מעניין?

"קיימים באתר אפקטים ייחודיים לפרויקט של ליסטו. מה שיש למשל בעמודת הSOLUTIONS , לא תראו במקום אחר. ה-UX וה UI ייחודיים לליסטו"

פבל, למה החלטתם לבנות אתר חדש?

"היה לנו משהו ראשוני ולא מספיק מקצועי ואמרנו שהגיע הזמן שנבנה משהו מקצועי וטוב"

מה הייתה הסיבה העיקרית שבגללה החלטתם לעבוד עם דובל?

"אנחנו יצרנו קשר עם מספר ספקים, קיבלנו מספר הצעות ומבחינת הקריטריונים של מקצועיות, יכולות ועלויות- דובל הייתה המובילה".

מאילו טעויות ביקשתם להימנע הפעם?  

"האתרים שאנחנו עשינו קודם היו עבודה שלנו INHOUSE וזו לא המומחיות שלנו. כל אחד צריך לעשות את מה שהוא טוב בו. בניית אתרים זה לא תחום ההתמחות שלנו ורצינו שמי שמתמחה בזה יבנה לנו את האתר. אפשר להגיד שרצינו להימנע מעבודה לא מקצועית ולקחת את האתר שלנו לשלב הבא"

האם השינוי שנעשה השפיע בצורה כלשהי על החברה?

"האתר יחסית מאוד חדש, הוא באוויר מספר שבועות וקשה להגיד עדיין מה האימפקט. ברמת ההנעה והמוכנות הפנימית שלנו לחלוק את האתר עם אנשים בחוץ - לקוחות, משקיעים ועובדים עתידיים, אין ספק שאנחנו במקום הרבה יותר טוב ממה שהיינו קודם. האתר נתן לנו גם בסיס לשפה תדמיתית. עד עכשיו לא הייתה לנו שפה כלשהי. אנחנו כבר מיישמים את השפה שדובל בנו לנו ביתר התוצרים שלנו – למשל ביתן לתערוכה בחו"ל שאנחנו מציגים בה שמדבר בדיוק בשפה הגרפית שדובל בנו לנו לאתר.

כמה מילים לסיכום?

"חשוב לי ברמה האישית לפרגן לעמוס. היה תענוג לעבוד איתו, תמיד היה זמין, תמיד היה פנוי, עשה בשבילנו המון דברים גם כשבלבלנו לו את המוח 😊 לקח לנו קצת יותר זמן ממה שציפינו כדי לעלות לאוויר, אבל התוצאה הייתה שווה את ההמתנה. אנחנו מאוד מבסוטים".

לביקור באתר היפהפייה של ליסטו

נשמח להציע לך פתרון מותאם אישית קבל הצעת מחיר