23 פברואר 2015

תוספות שמומלץ להטמיע באתר

אלמנטים שכל אתר עסקי צריך

לא משנה באיזה גודל העסק שלכם, בשלב כלשהו סביר להניח שתרצו להקים בעבורו אתר אינטרנט על מנת למשוך לקוחות חדשים או להציג אותו ללקוחות פוטנציאלים שאתם מתקשרים איתם דרך הרשת ומחוצה לה. 

לפני שאתם יושבים ומתכננים את האתר שלכם לפרטי פרטים, הנה כמה אלמנטים שאולי לא לקחתם אותם בחשבון וחשוב שיופיעו באתר:

ביקורות

יותר ויותר גולשים כיום לוקחים בכובד ראש ביקורות חיוביות והמלצות אודות עסקים ועסקים מקומיים שאין להם היכרות מוקדמת איתם בפרט. לכן, אל תפחדו להציב באתר שלכם פינה של "המלצות חמות" מלקוחות מכיוון שלאלו יכול להיות אפקט חיובי על המוניטין שלכם והרושם הראשוני אותו אתם יוצרים על הגולש.
בנוסף למערכת אשר קולטת המלצות מן הגולשים ומפרסמת אותן באתר, אפשר גם לקשר אל העמוד שלכם בפייסבוק, עם מערכת הדירוגים שלו (מערכת הדירוגים מופיעה כאשר אתם בוחרים בפרופיל של עסק מקומי).

כפתורים חברתיים

חשבו היטב באילו רשתות חברתיות אתם מעוניינים ליצור ערוץ שיחה עם הגולשים שלכם. לדוגמה, אם יש לכם תיק עבודות גדוש ומלא, תוכלו להשתמש בפינטרסט. לעומת זאת, אם אתם מספקים שירותים לחברות ועסקים אחרים, אולי עדיף שתבחרו בלינקדין, שם קל יותר ליצור קשרים עסקיים. 
בכל מקרה, הציבו כפתורי שיתוף ליד התכנים הרלוונטיים ביותר באתר שלכם על מנת לעודד את ההפצה שלהם על ידי הגולשים באופן אורגני.

ליטוש ושיוף ויזואלי

מעבר לכך שכיום הגולש מצפה למצוא אתר רספונסיבי המותאם לגלישה סלולארית ונעים לעין מבחינה ויזואלית, חשוב גם שהתמונות וקטעי הוידיאו שמופיעים בו יהיו מלוטשים ומשויפים. ספציפית יותר, חשוב לוודא שהתמונות או האיורים שאתם משלבים בעמוד הבית מייצגים נאמנה את השירותים או המוצרים שאתם מעוניינים למכור ושהם לא נלקחו סתם כך ממאגר כלשהו.

שילוב של אפשרות מסחר אלקטרוני מתקדמת

רצוי לשלב באתר חנות וירטואלית אמיתית עם אפשרות להוספת מוצרים לעגלה וירטואלית ולא להסתמך רק על אתרים חיצוניים (למרות שאפשר להסתמך על פתרונות כמו PayPal לצורך הסליקה). 
אתר שמסתמך אך רק על מערכת חיצונית כמו למשל Etsy, הופך את תהליך הרכישה עבור הגולשים בו למורכב יותר ויוצר מחסומים מלאכותיים שלא לצורך.

עדכניות ורלוונטיות

חשוב לשמור על האתר עדכני ורלוונטי באמצעות עמוד אחד לפחות שמתעדכן באופן שוטף עם תכנים חדשים. זה יכול להיות למשל עמוד הבית או בלוג אותו אתם פותחים, אבל העיקר הוא שהאתר ייראה חי ונושם. בנוסף לזאת, תוכן שמתעדכן לעיתים קרובות ובמיוחד תוכן מקורי ומעניין שלא נמצא באתרים אחרים, מסייע גם לדירוגים של האתר במנועי החיפוש.

 פרטי יצירת קשר

חשוב מאוד שבאתר יהיו פרטי יצירת קשר עדכניים של העסק בין אם יש לו מיקום פיזי ובין אם לא. לדוגמה, מספר טלפון, דואר אלקטרוני (או טופס ששולח פנייה לכתובת הזו אם אתם חוששים מספאם), פרופיל ברשת חברתית מרכזית וכו'. הוספה של הפרטים הללו משדרת אמינות ובנוסף לכך יש לה חשיבות לקידום אתרים מכיוון שגוגל משתמש במידע זה על מנת להחליט האם להציג את העסק בתוצאות החיפוש המקומיות שלו או לא.




נשמח להציע לך פתרון מותאם אישית קבל הצעת מחיר